O πίνακας είναι της ζωγράφου Μαρίας Καζάζη

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010




ΣΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΗ

Τα κουρασμένα χέρια του πατέρα,
η σιγανή ετοιμοθάνατη μιλιά του δασκάλου,
το αίμα από τις τυραννισμένες σκέψεις μας,
τα χέρια που ένιωσαν το βάρος από τα σίδερα,
ήταν τα βλαστάρια του χθεσινού καλοκαιριού
και ύστερα ήρθαν βαριά μεστωμένα
τα πρώτα κρυφά μηνύματα του Νοέμβρη,
και τότε γεύτηκε το αγόρι
το κάψιμο από το φιλί της ελεύθερης σκέψης
-της φωτιάς που γεννούσε τους αγγέλους-.
Τυραννήθηκε πολύ για να συλλάβει
την καμπύλη στο καινούργιο πέταγμα των γλάρων,
για να βάλει στην σειρά τα γράμματα
που τάμα ήταν να δώσουν την μεγάλη ιδέα
που χρόνια τώρα σταύρωναν
οι μεγάλοι πηχτοί φόβοι
των παιδιών που γέννησαν τα μάρμαρα .

Βάσω Μπρατάκη

Από την ποιητική συλλογή μου
" ΤΑ ΕΡΩΤΙΚΑ -ΔΟΚΙΜΕΣ "
γραμμένο το 1981









6 σχόλια:

  1. Όπως πάντα εξαιρετικό γράψιμο, επίκαιρο, διαχρονικό.
    Το διάβασα ενώ -κατά σύμπτωση- από έξω ακούω τους νέους του σήμερα να διαδηλώνουν με διαχρονικά συνθήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι, με τέτοια λόγια είναι που κερδίζουν την αθανασία
    αυτοί που βάζουν το «εμείς» πάνω από το «εγώ»,
    αυτοί που βάζουν την αρετή και τη τόλμη πάνω από τη ταπείνωση και την υποταγή!
    Εδώ, τα «χελιδόνια του Νοέμβρη» περνάνε στην αθανασία, με πλοίο το δικό σου, ιδιαίτερο ποιητικό στίγμα!
    Καλή σου μέρα Βάσω, με ειλικρινή θαυμαστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όλη αυτή η Συλλογή, από τις αγαπημένες μου... έχουν κάποια κείμενα το ράντισμα της αθανασίας... ευλογία είναι να συναντηθείς μαζί τους... την αγάπη μου σου στέλνω και τον θαυμασμό μου Βάσω μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι που τα παιδιά του Πολυτεχνείου ενέπνευσαν τα πρώτα ποιητικά σου βήματα, Βάσω μου. Εξ άλλου, η αντίστασή τους υπήρξε εξόχως ποιητική. «Η καμπύλη στο καινούριο πέταγμα των γλάρων». Καλημέρα με τη λιακάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πέρασμα μου για να μάθω νεα σου και να ευχηθώ καλή εβδομάδα για όλους μας.
    Συγχαρητηρια ειναι λιγα μπροστα στη γραφη σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΌΛΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ[ ΛΟΓΩ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ]...ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ ...
    Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΞΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ...
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ...
    ΝΑ 'ΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ...

    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις