O πίνακας είναι της ζωγράφου Μαρίας Καζάζη

Τρίτη 21 Αυγούστου 2012



     
             ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ

                                 Αφιερωμένο   

                                στα παιδιά της Συρίας

Στην αθέατη πλευρά του φεγγαριού
στο πηγάδι της σιωπής
το αχόρταγο στόμα της νύχτας
έτοιμο να καταπιεί τα πάντα
ακόμα και αυτή την ηχώ μιας πολύβουης ημέρας
που ήρθε και έφυγε χωρίς να το καταλάβουμε
παίρνοντας μαζί της τα φτερά των αγγέλων μας.
Και εγώ να ψάχνω απεγνωσμένα
στην πιο σκοτεινή γωνιά της θλίψης
το νέκταρ που πίνουν οι νεκροί σ τα Ηλύσια πεδία
την σφαγή για να σβήσω από την μνήμη
της κόρης που θυσιάστηκε με διαταγή του Στρατηλάτη Πατέρα
επισφραγίζοντας με αυτή την άνομη πράξη του
την παράνοια των πολεμοκάπηλων όλων των αιώνων
ξυπνώντας οργισμένη την φωνή μου
“O ύπνος να μην γλυκάνει ποτέ ξανά τα κουρασμένα βλέφαρά σας “
στα χέρια σας το αίμα των παιδιών μου…
 
Βάσω Μπρατάκη
  









3 σχόλια:

  1. Μπραβο για το ποιημα και την αφιερωση

    Γεια σου κυρια μου

    -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βελούδινη όπως πάντα η ψυχή σου velvet μου ...να ΄σαι πάντα καλά φίλε μου !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hi There, I just spent a little time reading through your posts, which I found entirely by mistake whilst researching one of my projects. Please continue to write more because it’s unusual that someone has something interesting to say about this. Will be waiting for more!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις