O πίνακας είναι της ζωγράφου Μαρίας Καζάζη

Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009


( Ο πίνακας είναι έργο της ζωγράφου Μαρίας Καζάζη )

Η ΜΟΥΣΑ

Και όταν
το δειλινό θα βαραίνει,
σαν ένα πανέρι γεμάτο,
από βροχερή σιωπή,
εγώ θα είμαι αυτή,
που τρυφερά θα σου ψιθυρίζει,
σαν το κύμα στό ακρογιάλι,
που στην ράχη του φέρνει,
των δελφινιών τα μυστικά,
πως ο έρωτας κρυφά ανασταίνεται,
εκεί σε μια σπηλιά του Αιγαίου.


Και όταν
τρυφερά μας αγγίξει,
εκείνη του δειλινού η ώρα,
που ο ουρανός αθόρυβα ανοίγει,
το μυστικό κουτί της πανδώρας,
μην ξέροντας πως ελευθερώνει,
το μαύρο από την μήτρα του Άδη,
εγώ θα είμαι αυτή,
που τρυφερά θα σου ψιθυρίζει,
μην φοβάσαι
και το φως ανασταίνεται,
εκεί στην αγκαλιά των άστρων.


Και όταν
ο έρωτας στο φεγγάρι καθρεφτίζεται,
σαν ένα σπασμένο κόκκινο ρόδι,
με σπόρια φωτιάς,τις πύρινες στιγμές του
και η νύχτα παραμάσχαλα ,
για φυλαχτό φέρνει,
το τραγούδι του μικρού ναύτη,
εγώ θα είμαι αυτή,
που τρυφερά θα σου ψιθυρίζει,
τα πιο όμορφα τραγούδια για την αγάπη,
σαν άλλη γλυκόλαλη μούσα που ανασταίνεται,
εκεί στο φως κάτω από το φεγγάρι.

Βάσω Μπρατάκη

Ευχαριστώ την φίλη μου
ζωγράφο Μαρία Καζάζη
για τον υπέροχο πίνακα της.

14 σχόλια:

  1. Γεια σου

    Ευαίσθητοι στίχοι, με δόσεις νοσταλγίας και ανεκπλήρωτου.

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκόλαλη Μούσα...
    Καλησπέρα καί από μένα...
    Ωραίος ο πίνακας τής Μαρίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...κι είναι
    της Μούσας
    το γλυκό πάτημα
    που κορφολογά
    των πεύκων
    το αλάφιασμα
    σαν, καλοκαίρι,
    το μεσημέρι λιώνει
    στης γλυκειάς θύμησής της
    τη λαχτάρα..

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. alexMil
    καλωσόρισες στο σπιτικό μου...
    ελπίζω να ξανάρθεις...
    εγώ πάντως μια γωνιά θα έχω πάντα και για σένα...
    Λυπάμαι φίλε μου αυτή την φορά που η ανάρτηση μου δεν συνοδεύεται και από την κατάληλη μουσική που είχα ετοιμάσει...αλλά προέκυψε κάποιο πρόβλημα...
    καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. elis pandora
    χαίρομαι φίλη μου που σε βλέπω και πάλι...
    έχεις δίκιο για τον πίνακα της Μαρίας...
    είναι αλήθεια ότι από αυτό τον πίνακα εμπνεύστηκα και το ποίημα ...
    θάρθω να δω και τα δικά σου έργα...
    μια γλυκιά καληνύχτα
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χάρις
    Διαβάζοντας τέτοιους στίχους φοβάμαι πως άλλη είναι η γλυκόλαλη μούσα!
    Όχι τίποτα άλλο ,αλλά πριν καιρό είπαμε και για μια συνάντηση μουσών που οι παρούσες μόνο με ποιήματα θα μιλάνε και δεν ξέρω αν όντως μου αξίζει να παραβρεθώ...:))
    Ένα καινούργιο ιστολόγιο μάλλον πρέπει κάποια στιγμή να κάνω με την ποίηση που βρίσκω στα σχόλια...
    πιστεύω να πήρες και τα email με τους πίνακες...
    μια γλυκιά καληνύχτα!
    φιλιά

    Υ.Γ.
    περιμένω το email σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ
    ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΟΥ

    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ
    ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ
    ΚΑΙ ΤΟ SLIDE ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ
    ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ...
    ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ
    ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ;
    ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΘΑ ΤΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΩΜΩΝ...
    ΤΟ EMAIL ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπίζω και η σημερινή πανσέληνος να σου δώσει αλλη μια μεγάλη εμπνευση
    Καλημερα Βασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Μαρία
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την ευχή,ελπίζω να απολαύσω και εγώ επιτέλους το φεγγάρι έστω και για λίγο δίπλα στην θάλασσα...
    από ότι βλέπω εσύ μάλλον γύρισες...
    σου εύχομαι καλό υπόλοιπο του καλοκαιριού!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε αντιστάθισμα του μαύρου που αποκάλυψε το κουτί της, η Πανδώρα ήρθε να σου χαρίσει μια φιλική αγκαλιά, ένα ζεστό φιλί και να σου ευχηθεί τρυφερές μέρες και νύχτες Καλοκαιριού όπως σου ταιριάζουν άλλωστε.

    Καλημέρα Βασούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ Πανδώρα μου για την φιλία σου και
    την ζεστασιά των συναισθημάτων σου...
    Είμαι από αυτούς που εξακολουθούν πιστεύουν ότι η εκτίμηση και η αγάπη των άλλων... ότι είναι ανεκτίμητα δώρα...
    μετράω ακόμα και τις ώρες για να φύγω...
    πολύ σύντομες φέτος οι διακοπές μου αλλά με πολλές προσδοκίες...
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Hi,

    Your site is one of my favorites seen around blog explosion. Keep up the good work.
    I enjoy reading your blog. I wish you all the best in all years. I look forward to developing a friendship and networking with you. Take a look at my websites Aries Network in Europe.

    With Regards,
    Karoly Domonyi
    http://www.twitter.com/aries_hu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Domonyi Karoly
    hi my friend
    thank you so much!!your good words encourage me to keep up...i really desire to develop a friendship and networking with you but unfortunately i dont know english enough to communicate!shortly i will translate my poems to english!!
    greetings from greece

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. kinha
    thank you very much!!i hope to see you again in my blog..
    greetings from greece

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις