O πίνακας είναι της ζωγράφου Μαρίας Καζάζη

Τρίτη 28 Ιουλίου 2009


( Ο πίνακας είναι έργο της ζωγράφου Μαρίας Καζάζη )


ΠΛΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ

Αφιερωμένο στην mar9659

Πλάϊ σε μια θάλασσα ονειρεύτηκες,
το γυμνό ανάλαφρο τραγούδι,
που ανέβαινε ζευγαρώνοντας τις καρδιές,
που βάδιζαν πλάϊ-πλάϊ ,ελεύθερες
σαν άσπρα γοργόφτερα περιστέρια,
κοιτώντας κατάματα στον ήλιο,
την καμπάνα που ρίζωσε,
στον νου και στην καρδιά.


Πλάϊ σ'ένα σταυρό είδες,
βαριά τα πουλιά να φεύγουν
κατά την δύση
και ξέκρινες στο μαβί πέταγμα τους,
πόσο βαρειά ήταν η μοίρα των ανθρώπων.
Βάσω Μπρατάκη


Από την ποιητική μου συλλογή
''ΤΑ ΕΡΩΤΙΚΆ-ΔΟΚΙΜΕΣ''
Γράφτηκε το 1982

Ευχαριστώ την φίλη μου
την ζωγράφο Μαρία Καζάζη
για τον υπέροχο πίνακα της

11 σχόλια:

  1. ...βαρειά μοίρα
    σ' αδυσώπητους χρόνους
    κόβει το πέταγμα
    στον τόπο της ελπίδας
    Αν κι θάλασσα
    σκορπίζεται
    στους ορίζοντες της καρδιάς
    και πότε λουλούδι θ' ανθίσει;...

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. what a intence work !!! i liked very much !!!!
    and all the last posts that i just saw now . all beaultiful !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βάσω μου καλή μου φίλη!!Με συγκίνησες βαθύτατα που δεν έχω λόγια να εκφρασθώ...τα γράμματα θολά απο το δάκρυ μου για τους υπέροχους στίχους σου...χαράχθηκαν στην ψυχή μου, στην καρδιά μου και θα μείνουν εκεί ανεξίτηλλοι για πάντα αγαπημένη μου φίλη...Δεν νομίζω να υπάρχει πιό τιμητικό δώρο απο το να σε αφιερώσει κάποιος ή κάποια κομμάτι απο την ποητική του συλλογή,απο την ίδια του την ψυχή!!! ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υ.Γ.(Συγνώμη που τόδα αργα το ξημέρωμα,μα είχα φιλοξενούμενους απο Πάτρα..τους γονείς του φίλου της κόρης μου..με νιώθεις πιστεύω! Περιμένω email σου μήπως έλθω εγώ πρώτη απο τα μέρη και δεν θα ξέρω που να σε βρώ,για να πιούμε αυτόν τον έρμο καφέ χαχαχα!!φιλιά γλυκά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πλάϊ σ'ένα σταυρό είδες,
    βαριά τα πουλιά να φεύγουν
    κατά την δύση
    και ξέκρινες στο μαβί πέταγμα τους,
    πόσο βαρειά ήταν η μοίρα των ανθρώπων.

    Υπέροχος ο πίνακας , υπέροχο ποίημα .

    Βάσω καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λίτσα
    ευτυχώς η ζωή πάντα κύκλους κάνει...
    και εκεί που μαραίνεται ένα λουλούδι...
    την άλλη αυγή καινούργιο ανασταίνεται...
    δυστυχώς όλα στην ζωή έχουν ένα σκοπό...
    στο χέρι μας να παλέψουμε με την μοίρα μας...
    στην καρδιά μας τα χρώματα για να βάψουμε τουλάχιστον τον ορίζοντα της δικιάς μας θάλασσας...
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. mar9659
    Χαίρομαι που σου άρεσε το ποίημα...
    προσπαθώ όταν κάνω μια αφιέρωση να έχει κάτι από την προσωπικότητα του άλλου...
    και όταν μου είπες για τον χαμό δύο νέων παιδιών κατάλαβα πόσο πολύ πόνεσες...
    θα σου στείλω σύντομα email ...
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δενελάβα Τάσο
    χαίρομαι που σου άρεσε το ποίημα μου και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...
    και αυτό γιατί σε εκτιμώ όχι μόνο σαν έναν δημιουργό που με αγγίζει το έργο του αλλά και σαν ένα άτομο που έχει πάρα πολλές γνώσεις σχετικά με την ποίηση...
    καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πολύ βαριά η μοίρα των ανθρώπων,
    κι όμως λέγεται πως έχουν επιλογές γοα να την αλαφρύνουν!
    Φιλιά Βασω μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τόνια
    που ήσουν εσύ κορίτσι μου χάθηκες ...
    ελπίζω να πέρασες καλά στις διακοπές ...
    χαίρομαι που σε ξαναβλέπω...
    δυστυχώς κορίτσι μου εσύ το ξέρεις πολύ καλύτερα από πολλούς πόσο πικρή είναι η μοίρα των ανθρώπων ...αλλά είπαμε ...αφου δεν μπορούμε αυτά τα πουλιά να τα ξαναφέρουμε πίσω ...κρατάμε την εικόνα τους βαθειά μέσα στον ορίζοντα της καρδιάς μας και έτσι θα είναι σαν να μην φύγαν ποτέ τους...
    Τις θερμότερες ευχές μου αυτό το καλοκαίρι να περάσεις υπέροχα...
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις