O πίνακας είναι της ζωγράφου Μαρίας Καζάζη

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011


                ΤΟ   ΣΙΩΠΗΛΟ  ΠΟΤΑΜΙ


Εγώ το σιωπηλό    ποτάμι
αιώνες  τώρα  κυλάω  κάτω από τα πόδια
άνομων αφεντάδων  που χτίζουν  χάρτινα   κάστρα
πάνω στο σκοτάδι της  αμάθειας  των ανθρώπων
μην ξέροντας πως θα σωριαστούν
σαν τραπουλόχαρτα κάτω από τα άστρα
στο  φως της πρώτης  αυγής,
όταν θα   φουσκώσουν  τα νερά της οργής μου
από   το αίμα και τα δάκρυα
που κυλούν  στην  οργισμένη  καρδιά μου,
επειδή     κοπάδια  ανθρώπων
οδηγούνται στον πόλεμο και την σφαγή
και   συνειδήσεις  σφαχτάρια
θυσιάζονται  στο χρήμα…


Εγώ το   σιωπηλό   ποτάμι
αιώνες τώρα κυλάω στην αγκαλιά της μάνας γης
έχοντας στην πλάτη
έναν  χάρτη από  εκατομμύρια  άστρα
σιωπηλός μάρτυρας   κάθε άνομης πράξης
που γίνεται  στα μέρη  από όπου περνάω,
στα κύτταρα της μνήμης  μου  πάντα θα  κουβαλάω
την ηχώ  από το τράνταγμα των δύο κόσμων
καθώς  ο   Γολιάθ έπεφτε νεκρός
από την σφενδόνη  του  Δαβίδ
την   ώρα  που   έπεφτε  νεκρός
ο  φοβερότερος    από τους εχθρούς  του ανθρώπου
που  είναι  ο  φόβος  που φωλιάζει
στην ίδια την  καρδιά του …

Βάσω  Μπρατάκη





4 σχόλια:

  1. Βάσω μου,
    Ομολογώ πως το "Σιωπηλό ποτάμι" σου είναι ένα από τα πιο όμορφα και βαθυστόχαστα ποιήματα που έχω ποτέ διαβάσει. Η δύναμη του κάθε στίχου, τόσο από την αισθητική όσο και από τη νοηματική άποψη, είναι κυριολεκτικά συγκλονιστική. Η θλίψη που αποπνέει αυτή η ξεχωριστή δημιουργία σου είναι πράγματι αντίστροφα ανάλογη προς τον θαυμασμό που προκαλεί...
    Σου εκφράζω, με αγάπη, τα συγχαρητήριά μου.
    Γιόλα Α. - Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιόλα μου δεν έχω τι άλλο να πω παρά ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς για την εκτίμηση και την αγάπη που τρέφεις για την ποίηση μου ...
    Τα σχόλια σου αγαπημένη φίλη μου πάντα θα έχουν αξία για μένα ...
    Σε ευχαριστώ γιατί μου δίνεις κουράγιο να συνεχίσω...

    Με αγάπη
    ΒΑΣΩ ΜΠΡΑΤΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τυχαία σε βρήκα
    Χτύπησα και μπήκα...
    Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω σχόλια,και συμπληρώνω. Είναι πάρα πολύ ωραίο ποίημα.!! Σιωπηλό ποτάμι που λέει πολλά και με νόημα. Το ένιωσα.! Μπράβο !!

    ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. nafeli riga

    καλωσόρισες φίλη μου! ευχαριστώ για τα ευγενικά σου λόγια ...θα χαρώ να σε ξαναδώ στην γωνιά μου !

    Χαιρετισμούς από την όμορφη Μακεδονία !!!

    ΒΑΣΩ ΜΠΡΑΤΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις