O πίνακας είναι της ζωγράφου Μαρίας Καζάζη

Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

vaso brataki - nixta inioxos

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα Βάσω!
    Καλή επιτυχία εύχομαι και να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. eliw .pandora
    Ευχαριστώ φίλη μου !
    Να ΄σαι καλά !καλό καλοκαίρι!!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η "Νυχτα Ηνιοχος"
    Ειναι η νεα ποιητικη συλλογη σου Βασω?
    Ευχομαι καθε επιτυχια
    Την αξιζεις γλυκια μου

    Βασω ησουνα απο τους πρωτους
    "friend" αναγνωστες
    που με τιμησαν με την συμμετοχη σου
    στο νεογεννηθεν μπλογκακι μου
    Δεν θα το ξεχασω αυτο...

    Κι εγω θα γινω απο τους πρωτους
    διαδικτυακους αναγνωστες της Ποιησης σου

    Βελουδινα Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Velvet2

    Ευχαριστώ για τις ευχές αλλά και για την ευγένεια των λόγων σου!
    Το blog σου φίλε μου να ξέρεις ότι είναι από τα πιο αγαπημένα μου και αν δεν προλαβαίνω τελευταία να αφήνω σχόλια ,στα ιστολόγια των φίλων μου [ένας από τους οποίους είσαι και εσύ ]είναι λόγο παραπάνω υποχρεώσεων μου αυτό το διάστημα...
    Χαρά μου να σε βλέπω στο σπιτικό μου ...
    Το ΜΠΛΕ ΒΕΛΟΥΔΟ θα είναι πάντα ανοιχτό για όλους και ειδικά για αυτούς που αγαπούν την ποίηση.
    Ελπίζω σύντομα να μπορέσω και εγώ να επισκεφτώ τα ιστολόγια των φίλων μου ...

    Ευχές για ένα δροσερό απόγευμα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις