O πίνακας είναι της ζωγράφου Μαρίας Καζάζη

Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

Ελπίζω
Στην
Σταύρωση
Όλων των δεινών
Που μαστίζουν τις ανθρώπινες κοινωνίες
Πόλεμος , αρρώστιες, φτώχεια….
Αλλά
Και των προκαταλήψεων……
Που μαστίζουν ανθρώπινες ζωές

Ελπίζω
Στην
Ανάσταση
Ανθρώπινων κοινωνιών
Ανώτερων
Πνευματικά και πολιτισμικά
Όπου
Οι έννοιες
Πόλεμος, αρρώστιες ,φτώχεια…
Να είναι
Μόνο
Λέξεις
Στα ανθρώπινα λεξικά
Μια λέξη μόνο να υπάρχει

Άνθρωπος
Και ένα όνειρο
Πως
Να σώσουμε
Τον

Πλανήτη
Γή



Βάσω Μπρατάκη

Εύχομαι
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
σε όλους

22 σχόλια:

  1. Ανάσταση,
    μακάρι,
    συνειδήσεων...

    φιλιά και πύρινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι όμως ελπίζω
    πως θ'αναστηθούν οι ψυχές
    όλων εκείνων
    που ορίζουν τη μοίρα αθώων
    αλλά και οι δικές μας
    θνητών ανθρώπων
    γιατί στα απλά, καθημερινά
    βρίσκεται η ανάταση όλων
    εκεί τίκτεται το μεγαλείο
    του "καθ' εικόνα και ομοίωση"
    στη σύνδεσή μας με το Θείο.

    Καλή Ανάσταση Βάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε αυτη την Ανασταση ελπίζουμε ολοι μας
    Καλο Πασχα και να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιάννη παππά
    Ευχαριστώ που βρήκες τον χρόνο για να μου ευχηθείς Καλό Πάσχα,αυτές τις μέρες που όλοι τρέχουμε να προλάβουμε τις υποχρεώσεις μας.
    Η χειρονομία σου αυτή φίλε μου με τιμά...
    Και εγώ σου εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου,αυτό το Πάσχα να είναι γεμάτο μόνο από όμορφες στιγμές,στιγμές αγάπης αλλά και όλων εκείνων των συναισθημάτων που δίνουν αξία στην ζωή μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΡΟΜΗΘΕΑ ΔΕΣΜΩΤΗ
    συμφωνώ απόλυτα....
    ¨εστειλα και email ελπίζω από την βιασύνη μου να μην το έστειλα αλλού...
    Και πάλι ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ γεμάτο από αγάπη και όμορφες στιγμές....
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφία
    Συμφωνώ απόλυτα και πιο πολύ από όλα στο ότι
    στα απλά καθημερινά
    βρίσκεται η ανάταση όλων
    εκεί τίκτεται το μεγαλείο
    του καθ'εικόνα και ομοίωση
    στην σύνδεση μας με το θείο.
    Εμείς τα είπαμε...
    Καλή Ανάσταση Σοφία.
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία
    έχεις δίκιο ότι σ'αυτή την ανάσταση ελπίζουμε όλοι...
    Σου εύχομαι και εγώ Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση...
    Σου έστειλα και email...
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόση ανθρωπιά αποπνέει απ' αυτή την ανάρτησή σου (και δεν είναι η μόνη φορά). Κι αυτό το "ελπίζω" που γράφεις είναι και δικό μας...

    Τις εγκάρδιες ευχές μου για άλλη μια φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλή ανάσταση και καλό πάσχα σε όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. JK O SKPOYTZAKO kai TreloKouneli Rules
    Σας εύχομαι και εγώ Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση να περάσετε καλά με τους ανθρώπους που αγαπάτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλη Ανασταση.... Ειθε οι ψυχες μας να φωτιστουν...ν αφυπνιστουν...να γεμισουν αγαπη και καλωσυνη...
    Καλο Πασχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φεγγαρόλουστη
    Καλή Ανάσταση Και Καλό Πάσχα
    Να περάσεις όμορφα με τους ανθρώπους που αγαπάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εύη Καφούρου
    Ευχαριστώ για τις ευχές σου...
    Αληθώς Ανέστη και Χρόνια πολλά και σε εσένα...
    Με συγκίνησες αφάνταστα φίλη μου...
    Τι πιο συγκινητικό να σε θυμηθεί μετά την Ανάσταση και να γράψει σχόλιο για να σου ευχηθεί κάποια που ούτε καν σε γνωρίζει...
    Πάρα πολύ όμορφο κα ι τρυφερό !!!
    Σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου...
    Αυτή η χειρωνομία έδωσε φτερά στην ψυχή μου,να θέλω αυτό το ιστολόγιο να το κάνω ακόμα καλύτερο αφού μου δίνει την δυνατότητα να γνωρίζω ανθρώπους σαν και εσένα.
    Να περάσεις καλά με τους ανθρώπους που αγαπάς γιατί το μεγαλύτερο νόημα αυτής της γιορτής είναι να μοιραζόμαστε με τους ανθρώπους που αγαπάμε ,αγάπη και όμορφα συναισθήματα...
    Καλή σου μέρα φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστός Ανέστη φίλη μου, με αγάπη και υγεία να γεμίσει το σπιτικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αχτίδα
    αληθώς Ανέστη!
    Σου εύχομαι το μήνυμα της Ανάστασης να είναι μήνυμα αγάπης,υγείας και πραγματικής ευτυχίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χωρισμός
    μπροστά στα μάτια μου αιφνίδιος σεισμός…
    οι πλάκες της ψυχής μου καταρρέουν
    ηφαίστεια καρδιάς αιμορραγούν
    κι ουρανός… χαλάζι που κοχλάζει
    το σώμα μου το καίει σαν οξύ

    μπροστά στα μάτια μου το μαύρο χάος…
    τσουνάμι το μυαλό μου το σκεπάζει
    παγώνουν εικόνες και στιγμές
    ο πόνος που ανώδυνος φαινόταν
    πονάει και κλαίει σαν παιδί
    μπροστά στα μάτια μου απέραντο κενό…
    μνήμες και όνειρα που ξεψυχούν
    και στο «γιατί» απάντηση καμία
    ο χωρισμός που ανέκδοτο φαινόταν
    σήμερα μοιάζει σοβαρός
    πως φύγαν όλα με μια λέξη;
    που πήγαν αυτά που αγαπώ;
    που πήγε η όμορφη αγάπη;
    που πήγε ο έρωτας που λαχταρώ;

    χωρισμός… τι άσχημη λέξη
    συντέλεια ψυχής κ' αναβρασμός οδύνης
    θραύστης ονείρων και μπλόκο ζωής
    να’ τανε όνειρο κακό... που ποτέ να μην το ζεις
    παλεύω με τη λογική
    παλεύω με τη σκέψη
    στο σταυρόλεξο του χωρισμού
    δε βρήκ’ ακόμα λέξη

    Σωκράτης Ε. Αντωνακάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εύχομαι να ξαναποκτήσουμε την ανθρωπιά μας.
    Χρόνια πολλά! Εύχομαι το Αναστάσιμο μήνυμα Ελπίδας και Δύναμης του Κυρίου να χαρίζει σε όλους ευτυχία και υγεία. Ο Χριστός ας μας δώσει την δύναμη για την δική μας ανάσταση, από το σκοτάδι στο φώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΣΩΚΡΑΤΗ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ
    το μήνυμα της Ανάστασης να είναι μήνυμα αγάπης και ανθρωπιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Agapi
    Σε καλωσορίζω στο σπιτικο μου.
    Χρόνια σου πολλά και εύχομαι και εγώ να ξαναποκτήσουμε την ανθρωπιά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις