O πίνακας είναι της ζωγράφου Μαρίας Καζάζη

Σάββατο 25 Απριλίου 2009

(Ο πίνακας είναι έργο της ζωγράφου Μαρίας Καζάζη)


Ωδή στην αγάπη

Σ' αγαπώ
με την δίψα της φωτιάς,
που σάρωσε τα πάντα,
στα δάση της ψυχής μου,
τις νύχτες με τα πυρπολημένα φεγγάρια,
όταν ανάψαν οι φωτιές,
στις γειτονιές των άστρων.


Σ' αγαπώ
με την τρέλα της καταιγίδας,
που ταρακούνησε τα κλαδιά,
στα δένδρα της φαντασίας μου,
όταν πορευόταν ο έρωτας μυστικά,
μουσική στα πλήκτρα της ψυχής μου.


Σ'αγαπώ
με την ορμή που το φως σκορπά,
διάφανες βεντάλιες,
στα αγεωγράφητα τοπία του κορμιού σου,
όταν ανοίγει πανιά η αστροφεγγιά,
στο παρθενικό ταξίδι των χεριών μου.


Σ'αγαπώ
με το απέραντο μιας νύχτας
όταν ωριμάζει ο λωτός του πόθου,
στην αγκάλη μυστικών κήπων
και ανοίγουν τα φτερά των αγγέλων,
στα σοκάκια του ονείρου.

Βάσω Μπρατάκη



21 σχόλια:

  1. ...Σε διψώ στο προαύλιο των
    χρωμάτων σου
    εκεί που
    το κόκκινο συντρίβει
    το κορμί της γυναίκας
    σε παραίσθηση σκιρτήματος
    Σε διψώ με τη νύχτα
    των ματιών μου -
    τυφλή στα περιδέραια
    της σάρκας σου
    Σε διψώ
    για το αλάθητο
    των ονείρων σου...

    Καλό βράδυ,
    φίλη της ποίησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σε αγαπώ για την λάμψη των ματιών σου, για το άγνωστο χρώμα της άνοιξης...
    μια αγάπη, μια επιθυμία που δε μοιάζει με άλλες, με καμία...

    για μια άνοιξη, για κάποια ανατολή....

    υπέροχη ανάρτηση... καλησπέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΜΗΘΕΑ ΔΕΣΜΩΤΗ
    Ευχαριστώ για τους υπέροχους στίχους σου και πιο πολύ από όλα για την επιβεβαίωση του αλάθητου των ονείρων μου...
    καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. JP O SKPOYTZAKOS
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΝΑ'ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ...
    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προφήτη
    καλωσόρισες στην γειτονιά των ονείρων μου.
    ευχαριστώ φίλε μου για τα καλά σου λόγια...
    καλή σου νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ένα έντονο "Σ' Αγαπώ" διακρίνω στους στίχους σου αυτούς καλή μου Βάσω...Ειλικρινά δεν είναι απλό "Σ' Αγαπώ" αυτό. Το ισχυροποιούν οι λέξεις που το συνοδεύουν (δίψα, φωτιά, πυρπολημένα, τρέλα, καταιγίδα, ορμή, απέραντο)...

    Σου εύχομαι πάντα να γράφεις έτσι...
    Και να ζεις έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλε μου Διάττων
    Ελπίζω να πέρασες καλά στις διακοπές του Πάσχα.
    Ειλικρινά αν ένιωθα αυτο το σ'αγαπώ ότι ποθώ να το πω κάπου να'σαι σίγουρος Διάττων ότι είμαι η γυναίκα που δεν θα ντρεπόταν να το αφιερώσει γιατί είμαι από αυτές που ακολουθούν την καρδούλα τους.Από ότι βλέπεις φίλε μου δεν υπάρχει αφιέρωση.Είναι όλα αυτά που θα
    έπρεπε να είναι ο έρωτας...Πάρτω σαν ένα όνειρο ακόμα, των τρελών ρομαντικών αυτού του κόσμου...
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά Βάσω μου!
    Δεν ξέρω αν πρέπει να χαίρομαι ή να λυπάμαι που ο Έρωτας ολοκληρώνεται μόνο μέσα στα όνειρα κάποιων ρομαντικών. Ωστόσο το ποίημά σου είναι πολύ όμορφο και θα μείνω σ΄αυτό.

    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο μα πόσο ερωτικό και ρομαντικό...
    Μου θύμισες παλαιότερες εποχές που ήταν και αληθινές.

    Καλημερα και καλή βδομάδα Βάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ' αγαπώ...
    η πιο σπουδαία φράση και την καταντήσαμε ντεμοντέ.
    Υπεροχοι στίχοι Βάσω μου.
    Υπέροχοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ ομορφο..Vasso... οπως κι ολα τα υπολοιπα που καταθετεις...με τη ψυχη σου..

    Καλη σου νυχτα γλυκια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Pandora
    Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω φίλη μου...
    Πρέπει να ξαναβρώ σε ποιά ιστολόγια είσαι γιατί για κάποιο διάστημα χάθηκες...
    χαίρομαι πάντως που ξαναγύρισες...
    Να μην λυπάσαι στο χέρι μας είναι να παλεύουμε για τα όνειρα μας όσο απραγματοποίητα και αν φαίνονται...Από μια σπίθα γεννιέται η φωτιά.
    Μια γλυκιά καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρία
    Πάντα πίσω από τα ποιήματα σου διακρίνω έναν ρομαντικό άνθρωπο και τελικά βλέπω ότι αυτό φαίνεται και στα σχόλια σου πολλές φορές...
    Να 'σαι καλά...
    Σ'ευχαριστώ για πολλά πράγματα...
    Μια γλυκιά καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Tonia
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...
    Μην απογοητεύεσαι υπάρχουν και πολλοί που την αισθάνονται...
    Μάλλον πρέπει να αρχίσουμε να ζητάμε περισσότερα στον έρωτα...
    Να'σαι καλά κορίτσι μου.
    Μια γλυκιά καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φεγγαρόλουστη
    Ευχαριστώ η δικιά σας ποιότητα μου δίνει κίνητρα για να κάνω φίλη μου τέτοιες αναρτήσεις...
    Να'σαι καλά
    Μια γλυκιά καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.Δυνατή, πολύ δυνατή η γραφή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. θα στέκομαι...

    κι αν η ζωή την πλάτη μου γυρίσει
    και την αγάπη δεν θέλει να τη ζω
    εγώ θα στέκομαι... μπροστά στις «Θερμοπύλες»
    να νικήσω για’ κείνη π’ αγαπώ

    κι αν στα όνειρα υπάρχουν «Εφιάλτες»
    που την ελπίδα μου προδίδουν συνεχώς
    εγώ θα στέκομαι... κι ασπίδα θα σηκώνω
    μέχρι τα μάτια της τα μάτια μου να δουν

    κι αν στη μάχη το όνειρο μου χάσω
    και γονατίσω δίπλα στο σπαθί
    εγώ θα στέκομαι... κι ας είμαι λαβωμένος
    μπροστά στην πίστη, την τιμή, στο σ’ αγαπώ

    κι αν δεν προλάβω ποτέ να την φιλήσω
    την μυρωδιά της ποτέ δεν την γευτώ
    εγώ θα στέκομαι... πιστά στις «Θερμοπύλες»
    και τη μορφή της στην ασπίδα θα κοιτώ

    Σωκράτης Αντωνακάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Suada
    καλωσόρισες στο σπιτικό μου.
    Ευχαριστώ φίλη μου για τα καλά σου λόγια.
    Ελπίζω να σου αρέσουν και οι επόμενες αναρτήσεις.
    Καλή σου νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φίλε μου Σωκράτη
    Σ'ευχαριστώ για τα όμορφα ποιήματα που μου αφήνεις κάθε φορά σαν δώρο αγάπης...
    Καλή σου νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Olá amiga!Passei para rever o seu cantinho que é tudo de bom!...
    Continua muito lindo.
    Espero você em:
    magiadaines.blogspot.com
    Um ótimo fim de semana!
    Beijinhos carinhosos.
    Itabira - Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις